مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-17سياسي

 امروز مهمان داریم/ مهمانانی سبک بال بر روی شانه های شهر


 امروز و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شانه های شهر میزبان 4 نفر فرزندان این سرزمین است که نامداری را در گمنامی یافته اند.

- ایسنا/ایلام  امروز و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شانه های شهر میزبان 4 نفر فرزندان این سرزمین است که نامداری را در گمنامی یافته اند.

آری امروز خیابان های شهر از عطر شهدایی عطرآگین می شود که دیروز برای عزت این آب وخاک و آسایش مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز مردم به پاس قدردانی از تلاش هایشان آنان را می ستایند.

این مراسم از ساعت 9 از میدان شهدا آغاز و تا میدان 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

سرهنگ امیرحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیکر این شهیدان پس از تشییع در ایلام در شهرستان های چوار، دره شهر و چرداول تدفین خواهند شد.

وی گفت: یک پیکر که در منطقه عملیاتی والفجر 3 واقع در مهران تفحص شده 29 آذرماه در بخش آسمان آباد چرداول و پیکر پاک یک شهید دیگر تفحص شده در منطقه عملیاتی بیت المقدس در تاریخ 28 آذر در بخش ماژین دره شهر تشییع و تدفین می شود.

فولادی تصریح کرد: پیکر پاک شهید دیگر تفحص شده در منطقه عملیاتی شلمچه 27 آذرماه در محوطه شرکت پالایشگاه گاز ایلام و شهید دیگر هم که در منطقه عملیاتی والفجر1 در منطقه فکه در جغرافیای دهلران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 امروز مهمان داریم/ مهمانانی سبک بال بر روی شانه های شهر

 امروز مهمان داریم/ مهمانانی سبک بال بر روی شانه های شهر